První část z připravovaných videí čištěních starých dílů. Nesestříhaná ukázka čištění hlavy motoru z Jawy 250 pomocí Alu Cleaner a mechanického čištění kartáči…tím jsem dosáhl nejlepších výsledků bez drastické změny povrchu slitiny a bez leštění. V tomto videu budu čistit pouze žebrování hlavy motoru. Na spodní část bude samostatné video, protože jsem musel při čištění kombinovat více přípravků, abych dosáhl co nejlepšího výsledku.
Celý a aktualizovaný článek najdete na e-shopu NANOSOL.CZ.
Záměr a počáteční stav
Chci hlavu dostat do co nejlepšího, ale původního stavu. Bez poškození povrch, bez leštění, bez použití ocelových kartáčů. Původní stav hlavy není nic moc. Na povrchu jsou hluboké vrypy. Díl ležel asi 20 let po půdách.
Postup čištění
- Přípravek vždy pořádně protřepu
- Nastříkám na povrch a co nejdříve použiji vhodný plastový kartáč (odkazy budou níže). Plastový kartáč nepoškodí povrch narozdíl od drátěného.
- Raději vždy volím aplikovat přípravek vícekrát s kratší dobou působení (cca 2-5 minut) než nechat přípravek na povrchu dlouho – mám více času na mechanické čištění a je menší riziko, že čištěný povrch chemicky poškodím
- Po dočištění dílu je nutný důkladný oplach vodou, jinak se na díle objeví za pár dní fleky (ponoření na videu a očištění by mělo být delší)
- Na videu chybí aplikace Ochranného oleje na kovy, jelikož se aplikuje na suchý materiál (bude v některém z příštích videí). Video je záměrně nesestříhané.
Celý a aktualizovaný článek najdete na e-shopu NANOSOL.CZ.
Napsat komentář